Wat te doen met je 23ste verjaardag?

Ik word 23 en zou graag iets origineel met mijn vrienden willen doen. Liefst niets te duur. Hebben jullie ideeën? THX.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (4)

zakdoekje leggen
buskruiten
naar zwembad
speurtocht

nog meer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
poldersporten

easyjet (voor weinig naar bijv. londen)
13 jaar geleden
De film "23" huren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet over hoeveel mensen het gaat en waar je woont,maar je zou kunnen uitnodigen voor een kopje koffie (niet zo duur)en daarna een soort speurtocht houden met zijn allen(is gratis) van bijvoorbeeld drie uur in de stad of dorp waar je woont,pen en papier mee en iedereen zoekt waar hij/zij iets tegen komt/ziet wat met 23 te maken heeft.
Een prijsje voor degene die de"meeste"heeft hoeft ook niet zo duur te zijn. Tijdens het napraten over de 'speurtocht'een borrel schenken, als je ze goed inschenkt gaan er 23 uit een fles. b.v jenever van Dvd Broek (liter 7,49). Idee voor een goedkoop prijsje: een handdruk voor mannen,kusje voor de vrouwen of andersom afhankelijk van je sexe.
Succes