Goeie Stretchoefeningen voor heel het onderlichaam?

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik niet meer kan lopen , mijn broer zegt dat het komt omdat ik niet strech maar mijn benen krijgen voor de minste inspanningen pijn

Het liefst wil ik hulp bij :

- Oefeningen voor pijnlijke kuiten
- Oefeningen voor zware voeten
- Oefeningen voor : je knie langs de zijkant
- Oefeningen voor je lies , die sinds vrijdag zeer veel pijn deed

Hoop dat mijn vraag goed gesteld is!

Alvast bedankt iedereen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
wat doe je op een gemiddelde dag aan beweging dan?
als je zeer weinig beweegt, gaan je spieren verzwakken en kan alles inderdaad snel zeer doen.
Of je hebt je spieren overbelast. Kun je hiermee niet beter naar de huisarts of een fysiotherapeut? die kan je beter adviseren en kijken waar de klachten vandaan komen.

Het beste antwoord

misschien heb je wat aan deze link hier worden verschillende oefeningen goed voorgedaan

mocht het na 1 week niet verbeteren of verslechterd het juist vraag dan ff na bij je dokter