charme is het vermogen andere mensen voor je in te nemen.
Rieneke1
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Ik twijfel nog of vermogen de juiste term is...
Rieneke1
13 jaar geleden
ok rose...wat vind je dan van: door karakter en uitstraling innemend overkomen op anderen?
rose
13 jaar geleden
beter!
Rieneke1
13 jaar geleden
:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi onder woorden gebracht +1
Een persoonlijkheid hebben waartegen niemand nee kan zeggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met charmant wordt bedoeld: aantrekkelijk, innemend, elegant, bevallig (beetje ouderwets, maar toch..) .
Over de begrippen zullen we het in het algemeen wel eens zijn. Maar dat is lastiger als we ze moeten koppelen aan de werkelijkheid.
Met andere woorden: wat de een aantrekkelijk, innemend, elegant en bevallig vindt, kan een ander afstotelijk, glad, gemaakt, slijmerig, knokig, of zelfs monsterlijk vinden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is toch ook romantisch? dacht ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind charme; het hebben van een neutrale niet oordelende houding tegenover anderen waarbij je zelf een 'mooie' en krachtige uitstraling hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ziet het als de manier waarop je, je gedraagt tegenover een ander.