Ik heb een kapotte nekwervel. Als ik naar links of rechts kijk zie ik sterretjes. Hoe komt dit en is er iets aan te doen?

Dit heb ik gekregen na een brommer ongeluk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Mocht je ongeluk pas geleden zijn dan zou ik maar niet te veel of helemaal niet met het hoofd draaien. Je maakt hier meer mee kapot dan je lief is. Een kraag dragen lijkt me in jou geval verstandiger en naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij allen zijn leken, dus een goede raad, bezoek een dokter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke nekwervel? De ene is belangrijker bij draaien dan andere.
Is wel wat vreemd het beeld wat je beschrijft. Ook hoofdpijn, duizelig of misselijk?