Morgen heb ik een intake gesprek, op een school. Wat moet ik zeggen?

Ik heb al een beetje het idee over wat ik moet zeggen. Hebben jullie nog tips? Het is voor HAVO-4.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Dat je heel erg gemotiveerd bent, en dat je bijna niet kan wachten om te beginnen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, vooral dat je gemotiveerd bent, maar wat ook belangrijk is te zeggen is dat je naast de kennisoverdracht ook graag aandacht besteed aan de individuele begeleiding/coaching van de leerling. Daarnaast kun je een aantal speerpunten van die school opzoeken (zoals samenwerken) en dat je je daar voor in gaat zetten. Stel aan het einde nog een vraag, dat komt gemotiveerd over :) Succes morgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je erg je best gaat doen en snapt dat het moeilijker is dan VMBO en daardoor meer gemotiveerd bent om je huiswerk te maken.