Mijn speekselklieren zijn opgezwollen en er zit een bult op, wat kan het zijn?

Mijn speekselklieren onder mijn tong zijn al een tijdje aardig opgezwollen en zit er aan de ene kant ook een apart bultje op. Iemand die er verstand ban heeft en misschien kan vertellen wat dit is ? Het doet heen pijn trouwens. Zie anders de foto, niet echt lekker ofzo maar even om te laten zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Dat is misschien kattenkrabziekte, maar je hoeft niet perse gekrabt te zijn.
Je kunt beter naar de huisarts gaan

Toegevoegd na 1 minuut:
Als dat het is heb ik het ook gehad.
Je kunt beter naar de huisarts gaan, je krijgt dan antibiotica