waarom staat er dat jongens op 18 jarige leeftijd zijn uitgegroeid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar staat dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.tallpages.com/nl/ op deze site

Antwoorden (6)

de lengte groei mag dan wel beiendigen bij omstreeks 18 jaar. maar mijn buik groeit rustig door.
het zijn over het algemeen gemiddelde leeftijden waar het menselijk lichaam zich aan houd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ongeveer zo. Maar elke jongen is anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen (geldt natuurlijk niet persé voor iedereen) is het zo, dat jongens groeien tot 18 jaar.
Meisjes groeien tot 16 jaar.
Dit zijn gemiddelden. Je kunt natuurlijk wel nog spieren ontwikkelen, borsten enz. maar de lengte van het gehele lichaam staat rond die leeftijd wel vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel zal je niet meer groeien, maar een paar centimeter zal nog wel kunnen.
Maar gemiddeld stop je met groeien rond je 18de.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom dat er staat weet ik niet, vraag het eens aan de webmaster van de site waar je dat gelezen hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom dat er staat weet ik natuurlijk niet.

Maar denk er goed om:
Iedereen kan alles op het internet zetten wat ie wil.

Dat hoeft helemaal niet niet kloppen, niet waar te zijn.
Omdat het op een site staat, is het nog geen waarheid.

Lengte is voor een groot deel genetisch bepaald.
Hoe lang zijn je ouders? Jij zult bijna zeker groter worden.
Heb je een heel andere leefstijl, ander voeding, dan je ouders? Dan kun je dus langer worden.

Hier vind je een groeicurve voor jongens van 0 - 21 jaar.
Daarin zie je dat je nog best wat kan doorgroeien na je 18 jaar.
http://www.groeistichting.nl/site/index.php?id=36