Mijn schildklier is helemaal verwijderd .Nu ben ik vaak zo moe en lusteloos.Heeft dit er mee te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

dat kan daar idd mee te maken
de schildklier regelt de stofwisseling in je lichaam
en het energieverbruik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is krijg je daar medicijnen voor. Thyrax of Euthyrox. Anders toch een keer langs een internist?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de juiste hoeveelheid thyrax moet dit weer bijtrekken.

Het is niet niks, zo n operatie. Kan het geen overblijfsel van de narcose zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let er wel op dat je je lekker gaat voelen hoor ondanks je waarden volgens de norm goed zijn. Ik heb zelf een te snelle schildklier en moets een jaar aan de medicatie. Ik voelde me een jaar lang lamlendig lusteloos en rot. Dit kwam doordat mijn lichaam uitgeput was zeiden ze want mijn waardes waren goed. Na een jaar gestopt en toen begon ik me pas goed te voelen. Viel eindelijk weer wat af en had energie voor tien. en wat bleek mijn t4 zat altijd rond de 14 en toen ik mij goed voelde op de 22 OOK BINNEN DE NORM dus let erop.