Hoe kan je het snelste en beste afvallen terwijl:

1. je toch graag 1 keer per week naar de mac wil
2. mezelf niet kan motiveren te sporten
3. toch graag ontbijt met een boterham met kaas
4. mijn maag onregelmatig aangeeft dat er weer iets in moet .


ik heb een constant gewicht van 98 kilo, maar er kan maximaal 20 kilo af!


vraag 2: als je je best doet, na welke periode merk je minimaal 10 kg verlies?

Weet jij het antwoord?

/2500

Door jezelf eerst te motiveren om punt 1 niet meer te doen voorlopig, en punt 2 wel te doen punt 3 is niet zo erg, kijk alleen even wat voor kaas je neemt. zonder beweging en wel vette happen lukt het natuurlijk nooit op een natuurlijke manier

■Pak steeds de trap in plaats van de lift of roltrap. Dit helpt je om wat extra calorieën te verbranden. Het lijkt misschien niet veel, maar als je alle inspanningen van een maand optelt kan het toch behoorlijk oplopen. Op jaarbasis kan het wel zo’n 2 tot 3 kilo schelen. ■Als je zin hebt in een snack, neem dan een augurk of een stuk komkommer. Ze zijn lekker hartig en bevatten zeer weinig calorieën. Je verbrandt zelfs meer calorieën met het kauwen en verteren dan er in zitten. ■Drink vlak voor het eten een flink glas water om je maag al wat te vullen zodat je uiteindelijk minder eet. Je zult merken dat je sneller voldaan bent en misschien zelfs het dessert over wilt slaan. ■Drink geen frisdranken of vruchtensappen. Als je het veel drinkt en dit niet meer zou doen kan het op weekbasis wel zo’n 3000 calorieën schelen. ■Ga geen boodschappen doen als je honger hebt. Altijd eerst eten zodat je geen honger meer hebt. De chips, snacks, snoep en andere junkfoods zullen nu minder aantrekkingskracht op je uitoefenen. ■Laat je niet in de maling nemen door zogenaamde vetarme, dieet of light producten. Ze bevatten misschien minder vet maar vaak wordt dat gecompenseerd door extra suiker of koolhydraten. Let ook op met het nieuwe ‘ik kies bewust’ logo. Dit logo geeft aan dat het de ‘gezondste keuze’ is binnen zijn categorie. Terwijl een andere keuze, buiten de categorie, een veel betere zou kunnen zijn. ■Hang foto’s op je voorraadkasten en koelkast van hoe je er (weer) uit wil zien of van gebeurtenissen waar je naar toe moet zoals een bruiloft of een vakantie. Het zal je helpen de verleiding te weerstaan als je iets uit de voorraadkast of koelkast wil pakken om te snacken. En als je al bent afgevallen en fit bent kun je natuurlijk ook een foto ophangen van jezelf toen je wat dikker en niet erg fit was. ■Eet langzaam. Het duurt even voor de hersenen het signaal krijgen dat je vol zit. Als je maar langzaam genoeg eet geef je je lichaam de tijd om je hersenen in te lichten dat je genoeg hebt en dan kunnen je hersenen het signaal ’stoppen met eten’ afgeven. En de laatste tip. Je hoeft je bord echt niet altijd leeg te eten. Veel mensen hebben de gewoonte om altijd hun bord leeg te eten. Vaak omdat dit van huis uit is aangeleerd. Je hoeft je niet schuldig te voelen. Als je minder eten bereidt en dus minder eet heb je juist helemaal niets om je schuldig over te voelen.

Bronnen:
dieetblog.com

Heel simpel, met deze instelling zal het nooit lukken! Om af te vallen moet je allereerst je eetpatroon aanpassen. Beweging komt daarna op de tweede plaats.

Om af te vallen, moet je minder energie binnen krijgen via voeding dan je verbruikt. Als je punten harde eisen zijn, is het antwoord: niet. Die boterham met kaas is op zich prima als ontbijt, maar punten 1 en 2 zullen je tegenhouden om gewicht te verliezen, net als punt 4 als je op die maag reageert door er ook echt elke keer iets in te gooien. Er is geen wondermiddel om af te vallen. Het komt echt neer op minder energierijk eten en drinken en meer bewegen. Daar kom je niet onderuit.

veel zwarte koffie drinken zonder suiker dit neemt honger gevoel weg.. neem trap of ga keer fietsen naar supermarkt.. crackers met smeerkaas is ook goed heb je toch nog je kaas maar dan op een cracker... en ten laatste : jezelf indenken dat je heel slank bent dan ben je binnen paar seconden 20 kilo lichter ;) succes

Afvallen kan alleen door te meer te bewegen, je kan afvallen door gezonder te eten maar mijn advies is eet 1x in de 2 weken mac en ga sporten

Met die punten die je opnoemt zal het niet lukken. Wel met discipline, wilskracht en doorzettingsvermogen. Dan pas krijg je resultaat!

Ga eens opzoeken wat er in je mac maaltijd zit ,mischien lust je het dan niet meer,boterham met kaas ,ja hoor gewoon doen maar neem dan een lichtere kaas ,is ook lekker,als je maag dom doet ,neem dan een glas water en een klein dropje of een opkikker met een cracker. en ga iedere dag even luchtje scheppen buiten,lekker een uurtje wandelen.

Ga een glas water verwarmen en drink het zo heet mogelijk op . Omdat heet water een een ontzettend vol gevoel geeft . Een nadeel : het is niet echt lekker maar daar wen je snel aan .

Als je per se niet je dieet wilt aanpassen wordt het lastig. Waarom zou je jezelf dan nog bezighouden met afvallen als je het toch eigenlijk niet wilt! Maar er zijn een aantal kruiden-hulpmiddeltjes die je kunnen helpen, werkt wel beter i.c.m. een dieet, bijvoorbeeld elke ochtend een kop thee van sennablad. Dit werkt niet lang, want je lichaam went eraan..

1. je moet gemotiveerd zijn om te vermageren. 2. 's morgens niet meer dan 2 boterhammen eten tot het 12 uur is (1 klein koekje als tussendoor in noodzaak) 3. Sta recht en ga gaan fietsen, begin met 4 kilometer per dag en bouw het elke dag 1 kilometer op. 4. denk aan je voeding eet veel groenten en fruit, vermijd vleeswaren 5. denk aan de kilo dat je wil afvallen en begin er gewoon aan, moet wel reken op langdurige inspanning 2 maand is niet genoeg.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100