Officieel is er nog geen geneesmiddel tegen auto immuunziekten zoals AIDS en kanker. Wel zijn er veel belovende (onderdrukte) onderzoeken. Een ervan is het laten kapot "resoneren" van het virus / zieke cel door middel van elektromagnetisme. Je kan het vergelijken met een sterke aardbeving die sommige gebouwen heel laat en andere tot "stof" heeft getrild. 'Dit heeft te maken met resonantie, oftewel de "toonhoogte": als de juiste "toon" wordt "aangeslagen", gaat het meetrillen op de maat.

Een andere methode is (waarschijnlijk, het lijkt logisch) is het dusdanig manipuleren van - een door het lichaam herkenbaar virus - dat het zich vastklamt aan de zieke cel / kankercel. Het probleem van een auto immuunziekte is dat het afweersysteem van het lichaam het niet herkent als indringer, waardoor je lichaam die zieke cellen / kanker cellen niet aanvalt. Met deze methode worden de zieke cellen / kankercellen herkenbaar, omdat er een herkenbare indringer is! Deze man is zelfs aangeklaagd voor kwakzalver, dat terwijl een complete behandelmethode 10.000 dollar kost. Eenmalig!! Kan je nagaan hoeveel geld onze medicijnmannen verliezen als je weet dat een ziek mens al snel een ton oplevert aan dagelijkse medicijnen en regelmatige behandelmethodes!

Dit is dus eigenlijk net zo "onmogelijk" als gratis energie, zoals een verbrandingsmotor op water zoals de auto van Stanley Meyer en de magneet motor die in theorie een paar honderd jaar kan blijven draaien op puur magnetisme. Al deze mensen en deze apparaten worden standaard bestempeld als "oplichters" en als "hoaxes".

Neem dus niks aan, maar ga zelf op onderzoek uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat bestaat nog niet. Er zijn wel allerlei middelen om de ziekte te vertragen, maar niet om hem te genezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen juist antwoord op mijn vraag ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een goed antwoord suzyQ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@stevebravo:Lijkt mij een prima antwoord. Als de geneesmiddel niet bestaat, kan je 'het' ook niet benoemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stevebravo: juist wel een juist antwoord op de vraag.
De (bedoel je "het") geneesmiddel tegen aids bestaat niet.
Als jij het beter weet, waarom vraag je het dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn vraag was niet "of" de geneesmiddel bestaat ja of nee.. mijn vraag was wat de geneesmiddel is tegen aids!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist en dat is er {nog} niet en dat is precies wat SuzyQ zegt dus gewoon een perfect antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@werk
Wat is de tijd?
Fout antwoord: ik heb geen horloge
Goed antwoord: 15:45
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stevebravo: dje vergelijking klopt niet - je vraagt namelijk naar iets dat er niet is. Dus kan er ook geen concreet antwoord (zoals '15:45) gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@stevebravo: de vergelijking is anders: Wat is het merk van jouw horloge?
Fout antwoord: 15:45
Goed antwoord: ik heb geen horloge.
Voor aids bestaat geen geneesmiddel. Wel bestaan er virusremmers die het proces vertragen en soms stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een geneesmiddel is er niet nog.
Je kan het alleen voorkomen door bijvoorbeeld een condoom te gebruiken tijdens het vrijen. Toch blijft er een kans bestaan dat je besmet wordt met het HIV-virus, door bijvoorbeeld bloed van een besmet-persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aids is moeilijk bestrijden en zeer snel verspreidende ziekte.
En echt geneesmiddel is er (nog) niet.
Maar met informatie geven aan die mensen is al een hele grote stap.
Deze mensen vertellen dat het zeer belangrijk is om veilig seks te hebben en niet zomaar met iedereen.
Ook al kunnen sommige mensen niet anders.

Een aids vaccinatie bestaat al wel maar dit is voor de mensen die (nog) geen aids hebben, de mensen die al aids hebben hebben niets aan deze vaccinatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er worden cocktails gegeven van verschillende medicamenten om AIDS af te remmen
Oorspronkelijk heel duur ... maar tegenwoordig financieel haalbaar
AIDS is vooral in Oost en Zuid Afrika een grote moordenaar.
Toch worden juist daar ganse programma's afgevoerd door hooggeplaatsten en plaatselijke regeringen om er politiek gewin uit the halen.
vb. In Gambia (West Afrika) moeten de ziekenhuizen AIDS behandelen met een bananenkuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een genees middel tegen aids is er niet. Wel aids remmers.
En aids voorkomers( condooms) Wanneer je eenmaal aids hebt of seropositief bent, dan krijg je daar medicatie voor wat de ziekte vertraagt maar echt genezend is het dus niet. Maar het kan er voor zorgen dat je redelijk in staat bent of juist goed in staat bent, om door te kunnen gaan met je leven.
Ooit heeft er wel eens ergens in een tijdschrift gestaan dat cocos ,aids zou genezen. Er was voor jaren geleden eens een man bij de indianen geweest die hem kiloos gekookte coco s te eten gaven en hij was van zijn aids af. Maar goed dat soort verhalen vallen dus onder de typische indianen verhalen.Want het is echter nooit wetenschappelijk bewezen dat cocos ,aids zou kunnen genezen.
Al zou dat een geweldige doorbraak zijn in de wetenschap en medici.(En ook voor de Bounty fabriek zou dat fantastisch zijn trouwens)