Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb flink oorpijn gekregen door het gebruik van een koptelefoon, mijn oorzenuw voelt heel warm aan. ik heb last van ehs. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
737
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen hoofdtelefoon meer gebruiken. (Zeker niet als je denkt ehs te hebben)
Amadea
9 jaar geleden
Wat zijn 'ehs'?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ehs staat voor electro hyper sensitive.
Ben gestopt met het gebruik hoofdtelefoon. Maar bedoelde wat kan ik doen om mijn oorzenuw af te koelen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is moeilijk voor ons u een schriftelijk advies te geven. Wij bevelen u aan uw huisarts te raadplegen en hem de omstandigheden van het optreden van deze symptomen uit te leggen. Hij zal u kunnen helpen met het onderzoek van de verschijnselen.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met team PNE.
U kunt meer informatie krijgen in vraag D1.
Ziehier twee adressen van de WGO die het probleem van elektromagnetische hypergevoeligheid behandelen:
http://www.who.int/peh-emf/meetings/hypersensitivity_prague2004/en/
WHO informatieblad n°296 (pdf)
Wij bevelen u aan ook vraag E1 te lezen betreffende semicirculaire lipoatrofie, een aandoening die voorkomt bij werknemers in de informatica.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dat is toch zo'n kwakzalfdiagnose? En als je daar last van denkt te hebben, waarom gebruik je dan een koptelefoon?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Naar de dokter gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding