ik heb flink oorpijn gekregen door het gebruik van een koptelefoon, mijn oorzenuw voelt heel warm aan. ik heb last van ehs. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen hoofdtelefoon meer gebruiken. (Zeker niet als je denkt ehs te hebben)
Amadea
9 jaar geleden
Wat zijn 'ehs'?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ehs staat voor electro hyper sensitive.
Ben gestopt met het gebruik hoofdtelefoon. Maar bedoelde wat kan ik doen om mijn oorzenuw af te koelen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is moeilijk voor ons u een schriftelijk advies te geven. Wij bevelen u aan uw huisarts te raadplegen en hem de omstandigheden van het optreden van deze symptomen uit te leggen. Hij zal u kunnen helpen met het onderzoek van de verschijnselen.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met team PNE.
U kunt meer informatie krijgen in vraag D1.
Ziehier twee adressen van de WGO die het probleem van elektromagnetische hypergevoeligheid behandelen:
http://www.who.int/peh-emf/meetings/hypersensitivity_prague2004/en/
WHO informatieblad n°296 (pdf)
Wij bevelen u aan ook vraag E1 te lezen betreffende semicirculaire lipoatrofie, een aandoening die voorkomt bij werknemers in de informatica.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dat is toch zo'n kwakzalfdiagnose? En als je daar last van denkt te hebben, waarom gebruik je dan een koptelefoon?

Het beste antwoord

Naar de dokter gaan