Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben doorgelekt en ik heb een bloedvlek in mijn broek, hij is al een dag en ik wil niet dat mijn moeder er iets van weet. Iemand tips/ideeen?

Ik ben dus doorgelekt en er zit een bloedvlek in mijn broek. De vlek is al opgedroogd en zit diep in de broek, hij zit er al een dag. Ik wil niet dat mijn moeder er iets van weet, iemand tips om de vlek eruit te krijgen?

Toegevoegd na 12 uur:
Want het moet een manier zijn dat de broek bijna zonder vlek in de was kan.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nu de vlek al opgedroogd is wordt het een stuk moeilijker deze weg te krijgen. Volgende keer moet je de broek direct in koud water uitspoelen! Nu kun je een flesje verwijderaar van bloedvlekken kopen bij een drogist. Dat druppel je erop en laat je een tijdje inwerken. Daarna uitspoelen en wassen. Of nog een keer met de vloeistof uit het flesje behandelen als de vlek nog zichtbaar is.

Toegevoegd na 20 uur:
Als de vlek niet al te groot is krijg je die er echt heel goed uit met zo'n flesje vlekkentovenaar.
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
Zet de broek in de biotex, zo gepiept.
(Lees meer...)
Ivana
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding