Mijn knieschijf is nu boven en niet OP mijn knie wat nu doen??

mijn knieschijf is naar boven en er zit nu niks op mij knie alleen der boven en het drukt erg als ik loop..

Toegevoegd na 12 uur:
Maar als ik loop kan ik gewoon normaal lopen alleen ik voel het druk wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

Oei klinkt not so good. Ik zou je aanraden om z.s.m naar de huisarts te gaan. Wie weet wat daar binnen allemaal in je knie gebeurd is.. Kun je niet altijd direct van de buitenkant beoordelen.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even naar de huisarts en/of de fysiotherapeut... Je moet dan alleen wel wachten tot morgen.
Ik weet niet hoe hinderlijk het is, anders wellicht naar de Eerste Hulp!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DOKTER!
Hoe langer je wacht, hoe meer alles gaat dik worden en pijn doen, spieren raken uitgerekt enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo min mogelijk belasten.
En naar de dokter gaan.

Strekte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe langer je wacht hoe erger dat het wordt. Dus ik zou zo vlug mogelijk medische hulp inschakelen, huisartsenpost of als het niet anders kan 112 bellen.

Sterkte!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dingen niet meer op hun plaats zitten in je lichaam moet je natuurlijk onmiddellijk naar de dokter gaan. Waar wacht je nog op? Hup, naar de eerste hulp jij!
13 jaar geleden
Wat ik altijd zeg bij dit soort problemen:
Wat doe je hier nog?
HUP naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat ik ook maar weer een duit in het zakje doen:

Wat doe je hier nog!? Meteen naar de dokter, hier kun je letterlijk niet mee door blijven lopen. Als je dat wel doet, raakt het steeds verder beschadigd, tot je helemáál niet meer kunt lopen in plaats van dat het alleen 'erg drukt'.

Als je een gebroken been hebt, dan vraag je toch ook niet op GV wat je moet doen? Dan ga je direct naar de dokter, en dat moet je hier ook mee doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een afspraak met Huisarts of Ziekenhuis laat het opereren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom naar de bekende weg vragen.
Ga gewoon naar de dokter......