Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik moet stoppen met de pil want ik werd er ziek van terwijl ik hem maar 2 weken slik, word ik dan direct ongesteld en wat gebeurd er dan als ik stop?

ik word steeds misselijk heb hoofdpijn en ben erg moe maar is dat nog steeds als ik stop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
776

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja wellicht meteen weer ongesteld.. Begin nieuwe cyclus, daarna, meteen weer vruchtbaar.
Overweging; hormoonstaafje in arm met progesteron? 3 jaar lang neschermong en geen pil slikken. Informeer wel ff of je tegen progeteron kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word je echt ziek van de pil of word je gewoon ziek (griepje)? Een andere pil kan misschien uitkomst bieden, maar je moet je lichaam ook even tijd geven om aan de hormonen te wennen. Waarschijnlijk zal je ongesteld worden als je nu stopt en ben je niet meer beschermd tegen een eventuele zwangerschap. Ga voor jezelf na waarom je de pil slikt. Is het tegen buikpijn of als voorbehoedsmiddel. Of om je menstruatie regelmaat te geven?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding