ik moet stoppen met de pil want ik werd er ziek van terwijl ik hem maar 2 weken slik, word ik dan direct ongesteld en wat gebeurd er dan als ik stop?

ik word steeds misselijk heb hoofdpijn en ben erg moe maar is dat nog steeds als ik stop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja wellicht meteen weer ongesteld.. Begin nieuwe cyclus, daarna, meteen weer vruchtbaar.
Overweging; hormoonstaafje in arm met progesteron? 3 jaar lang neschermong en geen pil slikken. Informeer wel ff of je tegen progeteron kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word je echt ziek van de pil of word je gewoon ziek (griepje)? Een andere pil kan misschien uitkomst bieden, maar je moet je lichaam ook even tijd geven om aan de hormonen te wennen. Waarschijnlijk zal je ongesteld worden als je nu stopt en ben je niet meer beschermd tegen een eventuele zwangerschap. Ga voor jezelf na waarom je de pil slikt. Is het tegen buikpijn of als voorbehoedsmiddel. Of om je menstruatie regelmaat te geven?