wat vinden jullie het perfecte cadeau voor iemand die haar rijbewijs heeft behaald?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
35.6K

Het beste antwoord

ik kreeg van mijn zus en zwager een gefeliciteerd kaart met aan de ene kant geschreven....de 1e tank diesel krijg je van ons...en aan de andere kant van de kaart zat een briefje van 50 euro geplakt...dat vondt ik zo leuk....
ik vertelde dit aan andere mensen waar er sommige van spontaan met 10 of 20 euro aankwamen,voor de volgende tank diesel.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (39)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tomtom-achtig apparaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat ze ook rijden? Dan een pechhulpkoffertje met startkabels, een veiligheidsvestje, een schroevendraaier enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo'n kado straalt niet echt veel vertrouwen uit, denk ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, maar het is wel handig om te hebben en je kunt er vast wel een leuke grap bij verzinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is wel te hopen dat ze gaat rijden,anders hoefde ze het rijbewijs niet te halen ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, het is altijd handig om je rijbewijs te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb jij gelijk in...
Een uur rijden in een Ferrari,( misschien een beetje prijzig.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leder mapje om je rijbewijs en kentekenpapieren in te doen.
En een lidmaatschap op de ANWB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een portefeuille waarin het rijbewijs kan worden opgeborgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slipcursus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cursus banden vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een anti-slipcursus

Toegevoegd na 11 minuten:
Als ze een auto heeft:

een jerrycan met benzine.
een hotelovernachting.
een avondje stappen, waarbij zij de bob is ;-)
een noodhamer voor de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een parkeerkaart!

Het is zoiets kleins, maar hem vergeten kost al snel 46 euro. Ik was er erg blij mee toen ik hem kreeg! Verder is een 'eerste hulp bij pech' setje ook erg handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanstaltige geur-dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele leuke sleutel hanger die ze aan haar auto sleutel kan hangen. En een sleutelhanger kun je in iedere prijs klasse kopen. van beneden de euro tot zo duur je zelf maar wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is ook leuk+
een sleuteletui
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een spaarpot in de vorm van een auto zodat ze kan searen voor een echt karretje. Iedere euro is ten slotte een stapje dichterbij.

Toegevoegd na 39 seconden:
searen moet zijn sparen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo'n hondje dat schudt met z'n hoofd als je over een hobbel heen gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 flessen Nitro Injectie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bak / emmer vol met dingen voor de auto,
bv schoonmaakspul, anti-vries, ijskrabber , autodrop , spons , etc
13 jaar geleden
Een leuk sleuteletuitje en daar hangt alvast een Sint Christoffel medaille aan, zoals je misschien weet is dat de beschermheilige van automobilisten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Christoffel is eigenlijk de beschermer van reizigers en die hangers zijn in allerlei leuke/uitvoeringen te koop. Google maar eens op internet.
amc
13 jaar geleden
Een (of deels) vergoeding van de kosten van het behalen van het rijbewijs. Of je geeft (indien het hier welom het autorijbewijs gaat) zoals meerderen zeiden een slipcursus, of uiteraard een rijbewijs, nouja nieuwe cursus voor het behalven van het rijbewijs waar je met aanhanger mag rijden.

Of een persoonlijker cadeau, maar die kan alleen jij bedenken, omdat wij het desbetreffende persoon (hoogstwaarschijnlijk..) niet kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een abonnement op de WegenWacht.......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet een auto, dat klinkt is een beetje ouderwets vind ik, doe iets origineels als een glow in de dark nummerplaat :D en dan nog, noodpakket + anwb lidmaatschap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een pedo-bear tshirt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk aan de €2000,- die ws de cursus gekost heeft terug te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een doosje met vervanglampjes voor als der lampen kapot gaan een keer kan ze die gelijk vervangen wel handig om er gereedschap mee te geven voor het geval dat haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die petjes met ik ben de Bob. In de feestwinkel diverse artikelen met Hoera Rijbewijs, bijvoorbeeld cider of een oorkonde.
13 jaar geleden
Als de auto ouder is dan 2006, HID (XENON) lampenset.
Is dan wettelijk toegestaan (wordt zelfs aanbevolen), in een halfuurtje in te bouwen -daar help je als gever bij- en dan heeft ze drie-vijf keer zoveel dimlicht op straat, wettelijk toegestaan (even goed af laten stellen).
Ze valt overdag veel beter op en ziet 's nachts ook veel meer. Je verhoogt haar veiligheid daarmee enorm.
Is niet duur , afhankelijk van type 70-200 Euro.
Tevens spaar je er veel dure gloeilampen mee uit en de lastige lampwissel, HID's gaan heel lang mee.
Kies wel kleur 4200-6000K, anders heb je dat verblindende blauwe licht, 6000K is zonlichtkleur en optimaal, goed afgesteld verblindt het NIET!!
Vooral in de schemer op provinciale wegen spaart dit levens, mogelijk ook het hare.
De auto ziet er ook wat indrukwekkender uit, wat zowel mannen als vrouwen vaak waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Autospulletjes. Zoals babydoekjes voor in de auto (voor handen etc), prullenbakzakjes, een spons om af te stoffen of schoon te maken (is droog), misschien een liter benzine, water, olie, handleiding voor hoe ze zelf de auto moet maken bij pech, een hangertje voor aan de spiegel, autobankhoezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een auto te duur is een abonnement op greenwheels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lekkere tros bananen en raamdroogtrekkertje. Hoe noem je zo,n ding .Een handvat met een stuk ijzer en dan een stuk rubber eraan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Rolls Royce Fantom of een Ferarri Enzo en als dat niet lukt....een ANWB-gevarendriehoek. Toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een auto, maarja, dat is een beetje boven eenieders budget, net als eene navigatiesysteem, en met een wegenkaart kom je niet meer echt voor de dag tegenwoordig.

Wat ik zelf wel een leuke vind, enigszins ludiek maar in veel Europese landen sowieso verplicht, is een mooie, complete auto-EHBO-trommel / verbanddoos. Uiteraard voorzien van een leuke kaart, en dat ze/hij hem maar nooit nodig mag hebben..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een DVD met hoofdlijnen van het programma Blik op de Weg, als daar een DVD van is gemaakt
13 jaar geleden
Beste,

In de eerste plaats wens ik aan die persoon proficiat met dit behaalde resultaat !! Het is inderdaad (in deze tijd) geen lachertje om nu een rijbewijs te bekomen, gezien er nu meer verkeer is dan pakweg 10 jaar geleden.
de kans op een ongeval is nu zeer reeël geworden.

Daarom zou ik opteren voor een bijkomende opleiding defensief rijden of een ant-slipkursus te volgen !
Het zou zelf raadzaam zijn dat minsten 1 jaar iemand regelmatig deze jonge bestuurder(ster) zou coachen in het verkeer, en zo meer verkeersinzicht te ontwikkelen !

Verder zou ik denken aan een kadobon voor een rijstage
aangevuld met nuttige accecoires voor de auto (zoals een brandblusser, EHBO- kit, gevaarsdriehoek enz...)

Indien je interesse hebt voor defensief rijden, zie de hier toegevoegde links !!

Veel sukses, en hou het veilig op de baan

Quote van de dag :

Indien je rijdt drink niet, indien je drinkt rij dan niet !

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gaf mijn vriendin een speelgoed auto'tje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
n aansprakelijkheidsverzekering met n bob-sleutelhanger erbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een waardebon voor een APK keuring (bij een onafhankelijke keurstation).
Je hebt al een keuring vanaf €36 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt haar segway rijbewijs? Dan is een segway een perfect cadeau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bus of treinkaart.

Nee serieus, mensen die de eerste maanden rijden veroorzaken meestal de meeste ongelukken. Dus ze kunnen beter gratis reizen, ondertussen ergens afgelegen nog meer rijles nemen en dan pas echt gaan rijden. Veiligheid voor de wereld.