bestaat er goede tandpasta zonder nasmaak?

iig zonder die agressieve mintsmaak dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Parodontax is zout van smaak, ook wel met mint erbij maar het smaakt in elk geval anders.
Is verder een prima tandpasta.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heerlijk zulke schone gladde tanden krijg je ervan!
Je wilt nooit meer "gewone" tandpasta als je het eenmaal gebruikt hebt.
Er is nu al een tijdje een reclame op TV die hier reclame voor maakt. Ga even een avondje voor de TV hangen en je weet het. Kom zelf even niet op het merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paradontax is mijn favoriet, verder heb je bij de natuurwinkel tandpasta van bv Weleda die weinig/ geen nasmaak geven.