Terug keren in de maatschappij.
Er zijn mensen die dat doen nadat ze iets verkeerds hebben gedaan. Maar er zijn ook mensen die na lange opnamen (bv psychiatrie) weer bezig zijn om te rehabiliteren. Zodat ze weer thuis kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kan van alles betekenen

Zie de bron

Toegevoegd na 1 minuut:
In de volksmond wordt het meestal gebruikt als
''eerherstel".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In naam en ere herstellen, bijv. de reputatie van een persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand in eer herstellen, b.v iemand die van iets ten onrechte is beschuldigd in het openbaar te kennen geven,dat die beschuldiging onterecht was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerherstel nadat je bent beschadigd in jouw eer omdat iemand je ooit iets heeft aangerekend wat achteraf niet blijkt te kloppen. Dit geeft schade aan jezelf. Het probleem moet voor de buitenwereld uit de weg worden geruimd als niet door jou veroorzaakt.