waren voegen meisjes mij zo snel toe op hyves (zie uitleg)?

Als ik hyves iets heel normaals vraag aan een meisje (die ik niet ken), krijg ik bijna altijd een vriendenverzoek toegestuurd (die ik altijd accepteer).

Maar waarom willen die meisjes mij als hyvesvriend hebben en voegen mij zo snel toe?

ps: de meeste vallen in leeftijdscategorie: 10 t/m 13

Toegevoegd na 2 minuten:
ps: voldoet deze vraag niet aan de eisen meldt dat aan mij, dan verwijder ik hem even.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
itsme
13 jaar geleden
Om werkelijk antwoord te krijgen op die vraag zal je iets meer moeten specificeren. Wat vraag je zoal? Wat laat jij op je hyves zien? Waarom zoek je contact met die meisjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vraag je zoal: Ik zeg eigenlijk meer dat ze wel een leuke naam hebben (zij vonden hun naam niet leuk) Wat laat jij op je hyves zien: Niet zoveel, alleen fotos en wat personal gegevens. waarom zoek je contact met die meisjes: Om te zeggen dat ze wel een leuke naam hebben of om te vragen ofdat ik mag reageren op hun fotos (dat zijn dan wel vriendinnen van vriendinnen die mij al op hyves hebben)

Het beste antwoord

Zoals hierboven al staat, is het voor sommige hyvers nog erg belangrijk hoeveel vrienden ze hebben.
Er zijn zelfs speciale hyve-pagina's opgericht daarvoor.

Zie hier:
http://vriendentoevoeg.hyves.nl/

Er zijn dus mensen die jou toevoegen, om hun vrienden aantal te verhogen.
Met dit in je achterhoofd, kun je jezelf afvragen of je deze mensen wel als 'vrienden' op je hyves wil.

Er zijn ook (in jou geval) vast meiden die accepteren omdat je aardig lijkt of ze vinden je er bijvoorbeeld leuk uitzien. Als ze contact onderhouden weet je, dat ze moeite voor je doen en zullen ze waarschijnlijk jou als 'meer' beschouwen dan alleen een 'extra hyves-vriend'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (7)

Hoe meer vrienden ze hebben, hoe meer ze kunnen opscheppen, dus iedereen is welkom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het ze.......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor iedere vriend zetten ze een kruisje en kijken bij elkaar hoeveel kruisjes ze hebben, dus gewoon een partij interessant doen en niets anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent ouder als deze meisjes.
Die meisjes kijken tegen je op.
En vinden het voor hun een 'stoer' gevoel als ze een jongen op hyves hebben die iets tegen ze zegt en die ouder is als zij zelf.
Sommige meisje kicken hierop.

En ja hoe meer 'vrienden' op hyves,
hoe populairder denken zij zelf.
Verder is hier geen verklaring voor te geven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt het zelf die ik altijd accepteer..
Dit betekent ook dat die meiden ook alles accepteren.
In die leeftijd is het stoer als je veel vrienden in je lijst hebt. Vandaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je gewoon een lekker ventje. Je kunt die meiden natuurlijk ook weigeren. Als je het niet stoort gewoon accepteren, dan kunnen zij lekker opscheppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht kunnen ze niet jou foto's oid zien.
Ze zijn nieuwsgierig en voegen je toe om dit alsnog te zien.
Dit heeft te maken met hoe jij je profiel heb afgeschermd.