waren voegen meisjes mij zo snel toe op hyves (zie uitleg)?

Als ik hyves iets heel normaals vraag aan een meisje (die ik niet ken), krijg ik bijna altijd een vriendenverzoek toegestuurd (die ik altijd accepteer).

Maar waarom willen die meisjes mij als hyvesvriend hebben en voegen mij zo snel toe?

ps: de meeste vallen in leeftijdscategorie: 10 t/m 13

Toegevoegd na 2 minuten:
ps: voldoet deze vraag niet aan de eisen meldt dat aan mij, dan verwijder ik hem even.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zoals hierboven al staat, is het voor sommige hyvers nog erg belangrijk hoeveel vrienden ze hebben. Er zijn zelfs speciale hyve-pagina's opgericht daarvoor. Zie hier: http://vriendentoevoeg.hyves.nl/ Er zijn dus mensen die jou toevoegen, om hun vrienden aantal te verhogen. Met dit in je achterhoofd, kun je jezelf afvragen of je deze mensen wel als 'vrienden' op je hyves wil. Er zijn ook (in jou geval) vast meiden die accepteren omdat je aardig lijkt of ze vinden je er bijvoorbeeld leuk uitzien. Als ze contact onderhouden weet je, dat ze moeite voor je doen en zullen ze waarschijnlijk jou als 'meer' beschouwen dan alleen een 'extra hyves-vriend'.

Hoe meer vrienden ze hebben, hoe meer ze kunnen opscheppen, dus iedereen is welkom

Vraag het ze.......!

Voor iedere vriend zetten ze een kruisje en kijken bij elkaar hoeveel kruisjes ze hebben, dus gewoon een partij interessant doen en niets anders.

Jij bent ouder als deze meisjes. Die meisjes kijken tegen je op. En vinden het voor hun een 'stoer' gevoel als ze een jongen op hyves hebben die iets tegen ze zegt en die ouder is als zij zelf. Sommige meisje kicken hierop. En ja hoe meer 'vrienden' op hyves, hoe populairder denken zij zelf. Verder is hier geen verklaring voor te geven!

Je zegt het zelf die ik altijd accepteer.. Dit betekent ook dat die meiden ook alles accepteren. In die leeftijd is het stoer als je veel vrienden in je lijst hebt. Vandaar.

Waarschijnlijk ben je gewoon een lekker ventje. Je kunt die meiden natuurlijk ook weigeren. Als je het niet stoort gewoon accepteren, dan kunnen zij lekker opscheppen.

Wellicht kunnen ze niet jou foto's oid zien. Ze zijn nieuwsgierig en voegen je toe om dit alsnog te zien. Dit heeft te maken met hoe jij je profiel heb afgeschermd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100