Wat doe je aan vermoeidheid.

Overdag ben ik niet moe maar naarmate het naar de avond gaat ben ik gewoon echt moe.
Ligt dat nu aan het weer, ik vind het heel vervelend.
Ik slaap niet superlang maar wel genoeg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Door de warmte heb je mogelijk minder trek in eten.
Maar voeding is ook een energieleverancier. Mogelijk eet je te weinig of krijg je te weinig goede voeding binnen.
Dus mijn tip, meer eten (wel gezond eten natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het kan inderdaad door het weer komen. Denk dat iedereen er wel een beetje moeite mee heeft. En wellicht aan vakantie toe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je aan vermoeidheid doet is er aan toegeven, na het avondeten zou je een halfuurtje kunnen gaan rusten

zelf ben ik nu met dit weer ook eerder moe en ga dan lekker na het eten een poosje op de bank en dan ben ik de hele avond weer fit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Korte vraag, kort antwoord: Uitrusten! Als het volgens jezelf niet komt van normale inspanning is een bezoekje aan de huisarts gewenst. Uit een bloedmonster kan de dokter een hoop informatie halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook liggen aan verlichting. Hoe donkerder het is bij jou thuis, hoe vermoeider je je zal voelen, omdat je hersenen nacht registreren en denkt dat het tijd is om te gaan slapen. Voor de rest goed op je voeding letten, te weinig eten overdag betekent te weinig energie `s avonds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms moet je gaan slapen als je moe bent.

Soms moet je gaan sporten omdat je algehele conditie te laag is om de dag normaal door te komen.

In de zomer is het natuurlijk warmer en dat vergt meer van je lichaam. Dus als je alleen in de zomer moe bent, dan zit je waarschijnlijk toch op het randje van je algehele conditie.

Dus ga sporten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moe zijn is een signaal van je lichaam dat het ergens energie te kort komt, als je een normaal en regelmatig gezond leven leidt, is het niet gewoon dat je steeds tegen de avond moe bent.
De warmte van afgelopen dagen kan een oorzaak zijn, dat je een aantal dagen wat minder fit bent. maar moe is wel vreemd, ik zou even naar de dokter gaan, misschien kom je gewoon iets te kort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitrusten en echt de tijd tijd nemen om uit te rusten.
kan ook aan het warme-re weer liggen.
geef toe aan je moeheid, neem je rust.