Ik ben meer dan 20 kg afgevallen. Hoe krijg je een 2x zwanger geweeste buik weer strak?

Nou overal weer redelijk strak. Maar wat ik ook doe sit ups
Rennen fietsen. Het buikje blijft. Nog briljante tips. Ik wik best ver gaan. Maar geen plastisch chirurg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je bent al heel goed bezig geweest, goed gedaan! Hele prestatie om zoveel af te vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wordt het tijd om de vroegere jou los te laten en kennis te gaan maken met de nieuwe jij die je bent geworden.
Je vraag komt over als dat je krampachtig probeert vast te houden aan wie je vroeger was, zodanig dat er misschien geen ruimte is voor diegene die je NU bent.
Was het vroeger dan allemaal zoveel beter? Of is het nu gewoon 'anders'!

Het beste antwoord

klinkt alsof je geen vet op je buik heb, maar simpelweg huidoverschot ( je kan het waarschijnlijk ook gewoon vastpakken en voelt dat het wat los zit ? )
Helemaal strak krijg je die buik niet meer..die huid krimpt niet meer en verdwijnt ook niet in het niets...maar je hebt er wel 2 mooie kinderen voor terug ( ja, misschien een dooddoener maar de enige andere optie is plastische chirurgie en dat is ook geen halleluja )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In plaats van situps, legraises doen omdat t waarschijnlijk meer je onderbuik is.
Ik de link die ik bijgevoegd heb zie je verschillende oefeningen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt 2 kinderen gekregen dus je buik wordt nooit meer helemaal strak.
Het is allemaal een beetje uitgelubberd. De spieren zullen het niet allemaal recht kunnen trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doutzen is ook weer helemaal strak. Maar dat komt wellicht omdat zij voor haar zwangerschap al heel erg getrained was?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja al die modellen zijn voor tijdens en na hun zwangerschap aan het trainen.
En hebben een personal trainer..
Niet. Je huid is elastisch maar na 2 zwangerschappen en 20 kilo afvallen is de rek er wel een beetje uit.