Ik ben meer dan 20 kg afgevallen. Hoe krijg je een 2x zwanger geweeste buik weer strak?

Nou overal weer redelijk strak. Maar wat ik ook doe sit ups
Rennen fietsen. Het buikje blijft. Nog briljante tips. Ik wik best ver gaan. Maar geen plastisch chirurg.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

klinkt alsof je geen vet op je buik heb, maar simpelweg huidoverschot ( je kan het waarschijnlijk ook gewoon vastpakken en voelt dat het wat los zit ? ) Helemaal strak krijg je die buik niet meer..die huid krimpt niet meer en verdwijnt ook niet in het niets...maar je hebt er wel 2 mooie kinderen voor terug ( ja, misschien een dooddoener maar de enige andere optie is plastische chirurgie en dat is ook geen halleluja )

In plaats van situps, legraises doen omdat t waarschijnlijk meer je onderbuik is. Ik de link die ik bijgevoegd heb zie je verschillende oefeningen.

Je hebt 2 kinderen gekregen dus je buik wordt nooit meer helemaal strak. Het is allemaal een beetje uitgelubberd. De spieren zullen het niet allemaal recht kunnen trekken.

Niet. Je huid is elastisch maar na 2 zwangerschappen en 20 kilo afvallen is de rek er wel een beetje uit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100