Kan een bekkenscheefstand oid recht schieten in het vliegtuig?

Als er een probleem is met je heup of bekken, vermoedelijk een scheefstand of blokkade, kan dit goed terug schieten in het vliegtuig ivm luchtdruk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dat lijkt mij uitermate onwaarschijnlijk. Volgens mij kan alleen caissonziekte kan door luchtdruk genezen.

Het beste antwoord

Door de luchtdruk zal dat niet lukken dat verschil is echt niet zo groot dat het zo een invloed heeft op je botten of de stand daar van.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké dankjewel Dat dacht ik ook al. Maar iemand vertelde me dat dat heel vaak voor kwam. Met name tijdens landen en opstijgen dat de banden en spieren dan een gewricht weer op de juiste plaatst wisten te drukken met behulp van luchtdruk. Dit lijkt dus lulkoek?
ronron1212
10 jaar geleden
Is lulkoek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien door een 'bumpertje' op de startbaan?