Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Al heel de dag achtervolg worden door een vlieg! Wat te doen?

Ja ik heb gedoucht. Maar dan toch komt er continu een vlieg op mij zitten!

Waarom?
En wat te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
864

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Sla dat beest nou gewoon dood, in plaats van hier er een vraag over te stellen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies+1
Ik denk dat die vlieg je wel ziet zitten en een oogje op je heeft..

En jij niet op hem? Wijs hem keihard af met een vliegenmepper ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet duidelijk douchen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is het een overleden voorouder die jou er op wil wijzen dat je nu eindelijk eens iets moet veranderen in je leven.
Bedenk zelf maar wat dat kan zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg een opgerolde krant naast je en zodra hij in je buurt landt geef je hem een mep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel hem/haar voor méé te gaan onder de douche. Het 'putje' zal de oplossing bieden.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is geen vlieg maar een vliegende mini-camera van de russen. Je weet duidelijk iets dat zij ook willen weten! Vertrek uit nederland, laat je naam en gezicht veranderen en neem contact op met de amerikanen! Wie weet kunnen zij nog iets voor je doen!.. Of je pakt een vliegenmepper en mept dat beest dood...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo, ik heb deze link voor je gevonden.
//www.smulweb.nl/127494/artikel/Lastige-insekten-

Toegevoegd na 4 minuten:
als je toch een vliegenmepper gaat gebruiken dan géén electriche daarmee verbrand je de vleugeltjes
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Daar zijn handige apparaten voor te koop, de z.g. vliegenmeppers. In zijn eenvoudigste vorm is dat een plastic plaatje aan een steel. Gebruik is simpel. Je wacht tot de vlieg op een geschikte plaats landt en dan geef je hem een doodklap. Het verdient aanbeveling dit niet op je eigen hoofd te doen. De vliegenmepper is te koop bij de beter gesorteerde drogist of bij de supermarkt voor ca. EUR. 1,50.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar buiten lopen, dan kiest hij waarschijnlijk voor de vrijheid!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding