Al heel de dag achtervolg worden door een vlieg! Wat te doen?

Ja ik heb gedoucht. Maar dan toch komt er continu een vlieg op mij zitten!

Waarom?
En wat te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Sla dat beest nou gewoon dood, in plaats van hier er een vraag over te stellen...

Ik denk dat die vlieg je wel ziet zitten en een oogje op je heeft.. En jij niet op hem? Wijs hem keihard af met een vliegenmepper ;)

Je moet duidelijk douchen.

Waarschijnlijk is het een overleden voorouder die jou er op wil wijzen dat je nu eindelijk eens iets moet veranderen in je leven. Bedenk zelf maar wat dat kan zijn.

Leg een opgerolde krant naast je en zodra hij in je buurt landt geef je hem een mep.

Stel hem/haar voor méé te gaan onder de douche. Het 'putje' zal de oplossing bieden.....

dit is geen vlieg maar een vliegende mini-camera van de russen. Je weet duidelijk iets dat zij ook willen weten! Vertrek uit nederland, laat je naam en gezicht veranderen en neem contact op met de amerikanen! Wie weet kunnen zij nog iets voor je doen!.. Of je pakt een vliegenmepper en mept dat beest dood...

hallo, ik heb deze link voor je gevonden. //www.smulweb.nl/127494/artikel/Lastige-insekten- Toegevoegd na 4 minuten: als je toch een vliegenmepper gaat gebruiken dan géén electriche daarmee verbrand je de vleugeltjes

Daar zijn handige apparaten voor te koop, de z.g. vliegenmeppers. In zijn eenvoudigste vorm is dat een plastic plaatje aan een steel. Gebruik is simpel. Je wacht tot de vlieg op een geschikte plaats landt en dan geef je hem een doodklap. Het verdient aanbeveling dit niet op je eigen hoofd te doen. De vliegenmepper is te koop bij de beter gesorteerde drogist of bij de supermarkt voor ca. EUR. 1,50.

Naar buiten lopen, dan kiest hij waarschijnlijk voor de vrijheid!

meppen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100