hoeveel maartjes bestaan er op de wereld

hoeveel mensen op de wereld heten maartje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat is twee.....

Antwoorden (5)

Ben bang dat ik je dat niet kan vertellen Maartje.
Wat ik wel kan, is je een link geven waarop alle Maartjes in Nederland vermeld staan in een databank, ook kun je daarmee kijken hoeveel van elke naam er rondlopen in Nederland.

Overigens, lijkt me de naam Maartje niet heel vaak voor te komen buiten Nederland, dus zit je met het aantal Maartjes in Nederland wel in de buurt van de waarheid :))

http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/maartje

Toegevoegd na 2 minuten:
16542 in Nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast heel erg veel , maar achter het juiste aantal zal je nooit komen , is ondoende o.a.ook omdat er Maartjes gaan en ook weer bijkomen ! Wie zal het zeggen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou wel willen weten hoeveel % Maartjes op volwassen leeftijd zichzelf Maart noemen
13 jaar geleden
In 2009 154 meisjes in Nederland die Maartje heten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Eeh ik bedoel Maartje genoemd.