Wel bloed in urine geen bacterie. Wat kan dit zijn?

Toegevoegd na 41 minuten:
Dit was de urine uitslag gemeld via de assistente. Een andere keer moet ik terug komen. Wil graag weten wat het kan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Dit zou kunnen wijzen op blaas of nierstenen of een vleesboom. Vraag of de urine in een laboratorium onderzocht kan worden. Dit geeft een betrouwbaarder uitslag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is natuurlijk wel een hele korte omschrijving, maar de symptoom checker via gezondheidsplein geeft heel veel mogelijk heden wat het zou kunnen zijn.
Hele enge dingen maar ook minder "enge".
Eigenlijk zou je gewoon een verder onderzoek bij de dokter moeten ondergaan om je gerust te stellen en uit te sluiten dat het niets ernstigs is.
Zelf denk ik aan nierstenen of een vleesboompjes, maar hieronder de hele lijst wat het zou kunnen zijn maar neem deze a.u.b niet te serieus.
, Endocarditis , Blaastumoren, niertumoren (goedaardig) , Prostaatcarcinoom , Blaascarcinoom , Nierkanker , Buiktrauma , Wilms tumor , Schistosomiasis , Cystitis , Pyelonefritis , Bijwerking medicijnen , Inspanningseffect , Nierstenen , Nefritis , Prostatitis , Prostaathypertrofie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het aan je dokter!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb dit al jaren volgens uroloog :wsch geschonden membraantje in de nieren,er was niets te vinden na allerlei onderzoeken
fremar
13 jaar geleden
hier heb je mischien niet zo veel aan maar alle beetjes helpen als ik mijn rondje heb hardgelopen plas ik vaak bloed,maar weet waar het vandaan komt iki heb nierstenen en steengruis in deblaas en urinewegen,maar zegt natuurlijk niks over jou