Bestaat er ook iets als een a-vitamine

Een iets dat zeg maar vitamines neutraliseert of iets dergelijks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Koken, zonlicht of zuurstof kunnen vitamine C gemakkelijk vernietigen.
Vitamine B1 wordt snel vernietigd door koken, licht, lucht, water, cafeïne (in koffie én thee), alcohol, oestrogenen (de pil), roken, stress en allerlei voedseltoevoegingen (vooral sulfiet).
Elke sigaret vernietigt 25 mg vitamine C.

Dit zijn enige voorbeelden. Maar een speciale "a-Vitamine"pil die door de pharmaceutische industrie gefabriceerd is, nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vitamines vervallen uit zichezelf, en worden in bepaalde processen in het lichaam verbruikt. Maar eens tof die actief de werking van vitmaines tegengaat; Niet echt.