wie kent er een site aar je met mensen kunt praten?

een soort forum wat egt voor angststoornispaniekaanvallen/hypochonder/hyperventilatie

ik wil gewoon af en toe me ei kwijt heb vannacht voor de 4de keer in 4 dagen bij de huisarts gezeten
en heb hulp bij een psychiater maa r dat heeft tot nu toe geen effect en zit er doorheen en wil doorgaan voor me dochtertje heb vannacht geen min geslapen en misschien als ik met mensen praat die hetzelfde hebben ga k me wat beter voelen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op www.zeddnet.com zou je wellicht veel lotgenoten kunnen vinden. Zeddnet is een contactsite voor mensen met een stoornis, ziekte of handicap. Ik denk dat je daar veel leuke contacten op kan doen en herkenning/begrip kan vinden. Tenslotte zijn er meerdere mensen met soortgelijke problemen. Erg leuke site!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het forum uit de link is in elk geval nog actief. Ik weet natuurlijk niet of het actief genoeg is om ook in acture sitauties meteen iemand 'online' te krijgen, maar dat weet je pas als je het probeert natuurlijk.

Het gevaar van praten met mensen die in dezelfde situatie zitten is natuurlijk dat je elkaar alleen maar verder in de put praat, en dat lijkt me dan weer niet de bedoeling.

Je kunt ook terecht op de chatsite van Korrelatie, maar dat is alleen helaas overdat op kantoortijden .
http://www.korrelatie.nl/chat

Maar via het eerdergenoemde forum kun je wellicht lotgenoten vinden met wie je wat nader contact kunt leggen en die ook af en toe op rare tijden online zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kan je het ook proberen:
http://www.pandoraforum.nl/forum/

Dat forum hoort bij deze stichting:
http://www.stichtingpandora.nl/jcms/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stichting Pandora heeft ook een forum. Probeer maar eens.
13 jaar geleden
www.hetluisterendoog.nl
geen lotgenoten, maar wel een luisterend oor.

ook kan je dag en nacht bellen met sensoor, voorheen sos telefonische hulpdienst.
Rieneke1