Klopt het dat je bij oefeningen als de concentration curl weinig voelt?

Ik keek op youtube het programma van muscle and fitness
en ik keek naar de concentration curl en hammer curl, omdat ik graag armspieren wil trainen, maar toen ik 12x de oefeningen deed met voor mij redelijk zware gewichten voelde ik niets van moeheid. Klopt dat dan wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ken dat programma niet ,maar ken wel curl oefeningen doe het een paar keer in de week ,voel het wel ,maar de laatste paar curls moet je alleen nog kunnen met je laatste krachtinspanning

Toegevoegd na 2 uur:
en twaalf keer geeft al aan dat de gewichten te licht zijn hooguit 8 tot 10 keer,maar dan ook echt niet meer kunnen