Hoe lang duurt het in totaal voordat gebroken middenhandsbeentjes zijn genezen?

ik heb 2 gebroken middenhandsbeentjes
ik moet voorlopig 3 weken in het gips
kan ik erna weer alles mee doen?
heeft iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ojee, heb je gevochten met de partner van je vriendin? ;-) Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik werd van mijn tas beroofd vanmorgen
maar ik was net iets sneller
maar heb wel 2 gebroken middenhands beentjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, wat een vervelende ervaring zeg. Gelukkig was je sneller! Heel veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog vervelender voor die gast
die zit nog bij de politie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb mijn tas wel terug..
overigens

Het beste antwoord

Nee, je kunt niet direct alles weer doen, want je spieren hebben door het gips lang stilgelegen. Je zult ook voelen zodra het gips eraf is, dat je vingers en hand stijf aanvoelen. Je moet weer voorzichtig je spieren sterker moeten maken en veel oefeningen doen om de soepelheid weer terug te krijgen, zoals in warm water in een spons knijpen, om een voorbeeld te noemen. Je fysiotherapeut kan je er meer over vertellen.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar op onderstaand forum zijn genoeg ervaringsdeskundigen te vinden, elk met hun eigen herstelbeeld, etc.

Toegevoegd na 44 seconden:
Overigens, succes en een snel herstel gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o jee
duurt nog lang als ik dat zo lees
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1