Is er bewijs van steriliteit als je een tattoo laat plaatsen?

moet je aannemen dat wat de artist zegt zo is? ik vindt het eng en ben weggelopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

iedere tattooshop krijgt een bewijs van de GGD dat ze een goedkeuring hebben
shops worden tegenwoordig streng gecontroleerd
je mag er naar vragen of hij deze bezit en een goede shop laat het met trots zien..
het is te vaak voorgekomen dat er onzorgvuldig met de hygiene werd om gegaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je eerste indruk is de beste als je binnenkomt. Als het er schoon en opgeruimd uitziet is dit nog geen garantie maar wel een leidraad voor goede hygiene. Vraag gerust wat er voor sterilisatie maatregelen worden genomen. Jij bent de klant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een goedgekeurde tattooshop kan je er op vertrouwen dat er steriel gewerkt wordt.
De shop heeft er niets aan als jij terug komt met een of andere ontsteking, ze zullen met zorg jouw tattoo zetten.
Het vertrouwen wat je bij een ziekenhuis hebt kan je ook bij een goede tattooshop hebben.
Kijk wel of de shop een goedkeuring van de ggd heeft.