Ik ben verliefd op een jongen, maar mijn vriendinnen accepteren hem niet. Wat nu?

Ik vind hem echt leuk. Vroeger maakte we nog wel eens ruzie enzo, maar dat was meer voor de lol. Een paar weken geleden gingen we naar een feest van een klasgenoot en toen gingen we schuifelen. Toen kwam eigenlijk de klik. Toen was ik ineens verliefd. Daarna raakte we aan de praat en dat klikte ook wel. Sindsdien vind ik hem echt leuk en ben ik wel verliefd. Maar ik heb het tegen mijn vriendinnen vertelt maar ze lachen (hem) en mij uit. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (9)

Als jij hem echt zo leuk vindt, dan ga je gewoon lekker verder met hem.
en ipv je gevoelens te delen met je vriendinnen, kan je die misschien met je moeder, zus nichtje of met hem delen.
Geniet er volop van meid!!!
En als je vriendinnen echte vriendinnen zijn, dan zien ze heus in dat jij gelukkig bent en zullen ze vanzelf met jou en je vriendje omgaan.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je vriendinnen jou (en hem) uitlachen kan ook een vorm van jaloezie zijn. Misschien is hun vriend (of hebben ze helemaal geen vriend) wel minder leuk!

Volg je hart!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij bent de enige die het echt goed kan beoordelen. misschien is het inderdaad jaloezie maar misschien is het ook wel dat jij het niet goed ziet. je moet gewoon heel goed bij jezelf nagaan: wil ik dit wel of niet en is hij echt geweldig of niet.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van je vriendinnen moet je je niet al te veel aantrekken, meid.

Als ze zelf verliefd zijn op een jongen..en die ook kunnen krijgen, gaan ze toch immers ook hun gang?

Volg je hart maar..en geniet van je verliefdheid..het is iets heerlijks.

Laat je vriendinnen maar lachen maar bedenk daarbij dan wèl: Wie het laatst lacht..die lacht het best..

Ga dus maar lekker je gang..want na een tijdje accepteren ze hem tòch wel.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vriendinnen hoeven hem ook niet leuk te vinden. liever niet zelfs. toch? :) dat jullie elkaar leuk vinden is genoeg en meer mensen zijn daar niet bij nodig. als je je bij sommige mensen voor hem schaamt ofzo, moet je dit niet doen. maar als je, ook bij die vriendinnen, voor je eigen gevoel op durft te komen (dus niet HUN gevoel) dan komt alles wel goed. =D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet gewoon voor die jongen gaan.
ik denk dat die vriendinnen gewoon bang zijn, dat ze jouw aandacht moeten delen met die jongen, en het kan inderdaad een vorm van jaloezie zijn,maar als het echte vriendinnen zijn dan accepteren ze je keuze, en anders weet je genoeg toch?
volg je gevoel.
groet
ziggy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Negeer je vrienden of vraag ze wat er belangrijker is, jullie vriendschap of je vriend.
Misschien is er voor hun een goede reden waarom ze zo doen? Vraag het ze. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals iedereen al zegt: je er niks van aan trekken. Want als het goed is gaat de vriendschap nog altijd om jou en niet om een jongen die je leuk vindt.

Zij doen vast ook wel dingen die jij niet leuk vindt of het helemaal mee eens bent, dat is precies hetzelfde.

Ik heb het ook eens meegemaakt, maar dan andersom. Ik en een jongen vonden elkaar erg leuk, zijn vrienden moesten niks van mij weten omdat ik "alto" was en hun de "stoere jongens". Vervolgens luisterde hij naar zijn vrienden en kon ik vertrekken. Ik vind het echt compleet nergens over gaan.

Vraag ze eens waarom ze hem niet accepteren en wat er aan te doen is. Het zal vast wel een reden hebben, een reden waar ook uit te komen is.

Komen ze niet op een redelijk goede reden, weet je ook weer hoe ze in elkaar zitten.

Doe wat je zelf leuk vindt, als de rest dat niet accepteert, is dat hun probleem en niet die van jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pfff, wat flauw van jouw vriendinnen zeg.
Hij is zeker zo leuk dat zij ook wel verkering met hem zouden willen? ;)

Joh, natuurlijk zijn jouw vriendinnetjes belangrijk, maar als jij de jongen echt heel heel heel leuk vind, dan vinden zij hem uiteindelijk ook wel ok.

Lekker doen waar je zelf zin in hebt!
Maar je kunt natuurlijk altijd eens aan je vriendinnen vragen waarom ze jou en hem uitlachen, want ik vind dat toch echt wel een beetje flauw.