Mijn ellebogen zijn zwart hoe kom ik ervan af?

door veelvuldig leunen(druk uitoefenen)worden de ellebogen zwart
pigment ,ik ben ook zwart
wie helpt mij ervan af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

als je van nature een donkere huid hebt dan ben ik bang dat er niks aan te doen is
je zou t kunnen proberen met wat citroen
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je zelf ook zwart bent,is het toch logisch,dat de ellebogen het ook zijn,of zijn de ellebogen,net zo als de handpalmen bij jou lichter van kleur? Misschien kun je het met een schuurkussentje,waar je ook eelt mee weg schuurt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de oorzaak wegnemen is beter dan symptoombestrijding.

dus minder leunen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elk geval moet je géén ambtenaar worden..want dan wordt het alleen maar erger. Haha.. Grapje hoor..

Ik denk dat je oorzaak moet wegnemen..het overbelasten van je huid op de betreffende plaats.

Het is namelijk de meest natuurlijke reactie van het lichaam om een stukje huid dat overbelast wordt van wat eelt te voorzien.

En aangezien je huid al wat donker is..is je eelt dat dus ook.

Je kunt als tussenmaatregel een stukje verband op je ellebogen plakken om de plek alvast een beetje te ontzien.

Succes hoor!

Gr. Ton