Hoe kom je van je blaasontsteking af zonder antibiotica?

Kan een blaasontsteking anders worden behandeld dan met antibiotica. Het is een flinke blaasontsteking dus veel drinken en 'wegspoelen' is geen optie meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij een heftige ontsteking heb je weinig keus... antibiotica... anders loop je het risico op complicaties... Maar als je er regelmatig last van hebt, zou ik daarna preventief cranberrycapsules of -thee gaan gebruiken, en wat extra vitamine c . Zorg ook dat je veel blijft drinken, en dat je altijd goed uitplast zodat er geen restje urine in de blaas achterblijft (wat weer nieuwe infecties kan geven) ... en niet te lang ophouden, direct gaan....

ik gebruik altijd cranberry capsules kun je overal kopen, kruidvat, etos en dan de extra forte. Werkt bij mij heel goed Toegevoegd na 54 seconden: als ik het heel erg heb neem ik weleens een dag of twee de dubbele dosis

Van een flinke blaasontsteking kom je niet af zonder antibiotica. Ik zou als ik jou was ook niet meer te lang wachten met naar de huisarts gaan voor een recept, anders heb je straks ook nog een nierbekkenontsteking te pakken.

Cranberry sap is bewezen dat t helpt. Anders heel veel water drinken en verder geen andere dranken of zwaar eten naar binnen werken. Ook op tijd naar de wc gaan.

ja ik wil toevoegen drinken drinken en nogmaals drinken limonade, water, citroensap.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100