Ik heb alleen deze link voor u.
Hopelijk helpt dit u verder.
http://www.ziekenverzorgende.nl/zv11/het-lichaam-in-de-laatste-stervensfase.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, voor de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Als je de vraag stelde omdat die situatie zich in je nabijheid voordoet; heel veel sterkte.

Andere antwoorden (3)

Dat hangt een beetje af van hoe sterk de organen nog zijn zoals het hart. Ik heb ervaren met mijn moeder dat ze nog een week heeft geleefd en bij een goede vriend was het 3 dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is erg moeilijk te zeggen, dit verschilt namelijk per mens. Ik werk zelf in een verpleeghuis en daar zie ik dit soort dingen vaak van dichtbij.

Soms kan het binnen een paar uur gebeurd zijn, maar ik heb ook wel eens gezien dat mensen dit 2 a 3 dagen kunnen volhouden. Dus een precies antwoord zal waarschijnlijk niemand je kunnen geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een cheyne stoke ademhaling zijn vaak de laatste ademteugen. De frequenti en diepe van de ademhaling word dan steeds minder.De patient overlijd dan binnen afzienbare tijd.De exate tijd verschilt per persoon,maar duurt geen uren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels is degene overleden. Niet in mijn eigen omgeving, gelukkig. Vrijdag is de cheyne stoke ademhaling begonnen. (conclusie arts) Zaterdag nacht is hij overleden. Dus wat je zegt klopt niet.