Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb alleen deze link voor u.
Hopelijk helpt dit u verder.
http://www.ziekenverzorgende.nl/zv11/het-lichaam-in-de-laatste-stervensfase.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, voor de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Als je de vraag stelde omdat die situatie zich in je nabijheid voordoet; heel veel sterkte.

Andere antwoorden (3)

Dat hangt een beetje af van hoe sterk de organen nog zijn zoals het hart. Ik heb ervaren met mijn moeder dat ze nog een week heeft geleefd en bij een goede vriend was het 3 dagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is erg moeilijk te zeggen, dit verschilt namelijk per mens. Ik werk zelf in een verpleeghuis en daar zie ik dit soort dingen vaak van dichtbij.

Soms kan het binnen een paar uur gebeurd zijn, maar ik heb ook wel eens gezien dat mensen dit 2 a 3 dagen kunnen volhouden. Dus een precies antwoord zal waarschijnlijk niemand je kunnen geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een cheyne stoke ademhaling zijn vaak de laatste ademteugen. De frequenti en diepe van de ademhaling word dan steeds minder.De patient overlijd dan binnen afzienbare tijd.De exate tijd verschilt per persoon,maar duurt geen uren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels is degene overleden. Niet in mijn eigen omgeving, gelukkig. Vrijdag is de cheyne stoke ademhaling begonnen. (conclusie arts) Zaterdag nacht is hij overleden. Dus wat je zegt klopt niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding