er zijn speciale soorten deodorants voor de voeten te krijgen in drogisten
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh haha..
We have the same answer xD
Er is zo'n lotion voor stinkvoeten
nou ja 'deo'.
Genaamd;
'Lavande
Essentielle
Creme-Deodorant

Aktive Frische für die Fühe.'

Okee.. Ik denk dat het uit Duitsland komt.
Maar werkt wel hoor! :DD
Je kan het denk ik via internet bestellen ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagje naar het strand.
Met blote voeten over het strand lopen en pootje baden in de zee. De schurende werking van het zand kan je helpen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Kwalitatief goede en ventilerende schoenen dragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke dag schone katoenen sokken aantrekken nadat je je voeten gewassen hebt en met wat talkpoeder hebt ingewreven.

Toegevoegd na 1 minuut:
En hier vind je nog veel meer tips waar bij enkele staat dat je er dan gegarandeerd vanaf komt: http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Zweetvoeten
Amadea
13 jaar geleden
Echte leren schoenen dragen wil ook al helpen en dan combineren met de tips hierboven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet met blote voeten schoenen aan doen! 1x en het is al te laat.
Schoenen heel goed wassen en goed laten drogen.

Talkpoeder helpt ook tegen het zweten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik weleens gedaan misschien paar keer al :oo
Stinkvoeten komt door het feit dat je voeten zweten terwijl je schoenen draagt.
De bacteriën die daarbij vrij komen warmen zich op om zich daarna te vermeerderen.

*Je zou hier van af kunnen komen door je voeten goed te wassen, maar dan niet alleen je voeten maar ook je schoenen.
*Aanteraden is altijd katoenen sokken aan te doen, die absorberen het zweet heel goed.
*Ook het gebruik van inlegzooltjes in je schoenen kan zweet absorberen.
*Vooral niet met blote voeten in je schoenen stappen.

Verder nog veel do's en don'ts voor/tegen zweetvoeten kan je kijken op de site in de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zweetvoeten hebt, heb je een grotere kans om voetschimmel te krijgen.
Dit veroorzaakt een nare geur.
Met zalf om 1 of 2 keer dagelijks te smeren en poeder voor je schoenen, ben je er na 2 à 3 weken vanaf.
Even naar de apotheek dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed wassen en drogen
daarna insmeren met voetenbalsem van Gehwol (geen reclame)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze tip zou ik willen toevoegen.
Verander dagelijks van (leren) schoeisel.
Laat je tweede paar een dag rusten : het helpt beter als je zou denken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al heel veel mensen geholpen met het volgende advies:
Koop zinkolie van dokter Schwaab en smeer daar je voeten mee in na het douchen en trek dan gelijk sokken aan en hou die de hele nacht aan.
Af en toe moet je dat es herhalen, ongeveer 1x in de maand, 2 maanden.
Het spul is vrij stroperig, eventueel kun je een kwastje gebruiken om je voeten mee in te smeren, maar het helpt echt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste dat je kan doen is boorzuurschilfers in de apotheker gaan halen en in je kousen strooien, een klein beetje is al goed in de teen van de kous. Ik doe dat al jaren bij mijn man, nadat ik ze gewassen heb, doe ik er een snuifje in, draai ze in elkaar en leg ze in de kast. Geen geur en zweet meer aan je voeten, nadat je een week die kousen met schilfers in aangedaan hebt kan je het zelfs een paar weken zonder, zolang helpt het. Het is het enige middel die goed werkt.