Kan je je ook online laten hypnotiseren?

Niet dat ik er interesse in heb, maar ik kwam hier op na een vraag van iemand hiervoor.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (5)

Online hypnotiseren lijkt me me moeilijk, maar ook niet onmogelijk. Het is inmiddels wel al gebleken dat energie doorsturen via een site heel goed kan. En dat is toch meestal niet eens direct omdat er nog tijd zit tussen het sturen van de energie via een site en het ontvangen hiervan! Als je het zo bekijkt, dan zou hypnotiseren ook mogelijk kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
online gaat denk ik niet , maar er zijn wel hypnose cd's en mp3's te vinden. Van Wendi Friesen of Dick Sutphen bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat kan, kan op elke manier...
Wist je dat je al gehypnotiseerd bent, door de reclame, door de media, door de politiek, door je verleden, door je leraren en je ouders, door je vriendje/vriendinnetje...

Echt waar hoor...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zijn wel wat filmpjes op youtube
pas wel op als je meerdere gaat zoeken
zitten ook nog wat pranks tussen.
maar zie link voor een soort van hypnose filmpje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat kan. Alles wat je nodig hebt is hypnotische suggesties en iemand die bereid is die suggesties te volgen. En dat kan ook online. In feite brengt een ander je namelijk niet onder hypnose, maar doe je dat zelf. Een hypnotiseur begeleidt dat proces, maar als je zijn instructies niet volgt, gebeurt er niets. Als je zijn instructies wel volgt, kunnen die net zo goed werken als ze via internet bij jou aankomen.