Hoe komt het dat iemand van een anders lichaamsgeur kan houden. Bv iemand met een lekker en sterke lichaams geur?? :s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Iemands lichaamsgeur is hét aantrekkelijkste van iemand, hetgene, waar je als een blok voor valt, en waardoor je visioenen van wel twéé beschuitjes krijgt.

Terwijl, als je dichtbij iemand staat die er gewéldig uitziet, maar de lichaamsgeur is gelijk een 'hè neeeee'' dan wordt het niks met die beschuitjes.

Mensen zijn tenslotte óók diertjes, en al ruiken we niet zo goed als veel dieren : iemands lichaamsgeur is heel belangrijk in de partnerkeuze.

En mensen kunnen hun partner geblinddoekt uit een hele rij mensen herkennen aan de geur.
Zelfs een t-shirt, dat de partner een uurtje aangehad heeft terwijl hij/zij een uurtje in de sportschool is geweest zonder deodorant op, haal je uit een berg van 20 andere t-shirts.

In het Duits is een gezegde : ich kann ihn/ihr nicht ríéchen...en dat betekent zoveel als : ik wil hem/haar alsjeblieft dankjewel geen méter in de buurt hebben, want dat verdraag ik niet //onuitstaanbaar, onverdragelijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ wat een lekker ruikend antwoord !
waarschijnlijk doordat het diegene herinnert aan iets uit zijn/haar jeugd