hoeveel pijn doet een tattoo op je boven arm? waar is het mee te vergelijken?

tattoo boven arm rechts links

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe groot is je pijn grens
En wie mooi wil zijn moet pijnlijden ?

Antwoorden (8)

je kan de pijn vergelijken met een schaafwond pijn t brand een beetje
de een voelt het erg de ander heeft er geen last van dat is bij ieder mens verschillend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 3 tatoeages , 1 op mijn enkel, 1 op mijn pols en 1 op mijn bovenarm. Van de drie vond ik de enkel het meest pijnlijk en de bovenarm het minst pijnlijk
Het zetten kan je vergelijken met irritant krassend met een scherp voorwerp over je huid, na tijd voelt het als of je een schaafwond hebt, branderig, trekkerig.
Maar ik vond het bij alle 3 de keren goed te doen.
Maar denk dat pijn heel persoonlijk is
Besluit je er één te laten zetten, zorg dan dat je uitgerust bent en goed gegeten hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Mitch001;

De pijn van het zetten van een tattoo op de linkerbovenarm is te vergelijken met eentje op de rechterbovenarm. ;-)
Serieus: als de pijn je grootste zorg is moet je je afvragen of je wel aan die versiering toe bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valt echt ontzettend mee.Je voelt het daar wel,maar pijnlijk Ik vond van niet.En als je daarna gewoon invet zoals zei zeggen,valt het echt mee.Maar je moet het wel zeker weten of je er een wilt. Want je wast hem niet meer weg.Succes met je beslissing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pijn is het niet echt,het voelt of er met een nagel op je arm gekrabbeld word...als ie ff bezig is,dan denk je..hou nu maar op. ga maar eens een poos met je nagel op 1 plek krabben op je bovenarm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kietelt,
Hahahaha
ik ga de 1 zette op me arm...heb de al 1 in de lies en onderrug..ik vond het niet zeer dooen maar denk dat dat voor iedereen anders is ligt ook aan je pijngrens.
maar het lijkt pijnlijker dan het is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het valt mee, er zijn plekken die pijnlijker zijn.
Ik vindt het vergelijkbaar met herhaaldelijk hard duwen op dezelfde plek met een schaarpunt. Op een bepaald moment wordt het vervelend, en na een poos voelt het alleen nog vervelend.

Ik ben benieuwd wat je laat zetten :-)
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe hoog is je pijngrens .
En wie mooi wil zijn moet pijn lijden ?