Weet iemand wat dit voor ziekte is mbv deze uitleg?

Hoi ,
Afgelopen weken was ik aardig ziek,maar was net weer gezond.Totdat ik gister opeens Walker werd met hele erge buikpijn waardoor ik me niet kon bewegen of normaal rechtop kon lopen.gelukkig is die klacht al wel weer weg maar ben nog steeds heel erg misselijk en heb heel veel hoofdpijn.Heb dit al meerdere malem gegoogeld maar dan kom je uit op een zwangerschap wat niet kan(heb nog geen seks gehad). Weet iemand dus wat dit zou kunnen zijn ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Griep, buikgriep, oververmoeid. Het kan van alles zijn. Wij zijn geen dokter en zien je niet dus kunnen geen antwoord geven. Ga naar je huisarts, die kan je wel helpen. En niet gaan googlen, dan heb je vaak de engste ziektes terwijl het eigenlijk niks is.
Ritsuka
7 jaar geleden
waarschijnlijk grieperig, maar je huisarts kan dit beter beoordelen
Cryofiel
7 jaar geleden
Er heersen twee ziekten op het moment: de gewone "griep" (eigenlijk een zware verkoudheid, maar goed, in de volksmond wordt dat helaas "griep" genoemd) en een buikgriep. Ik hoor van veel mensen dat ze eerst het ene, en één of twee weken later het andere krijgen. Dat is bij jou misschien ook het geval.

Antwoorden (1)

Slik je nieuwe medicijnen of is er laatst iets aan je eet gewonten veranderd? Misschien als je de pil slikt dat je daar last van hebt. Toen ik net mijn medicijnen (heb add) mocht ophogen was ik ook een week ziek en had ik last van buikpijn.

Heb je hier iets aan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik slik helemaal geen medicijnen,maar ben wel van plan om aan mijn vitaminen te beginnen maar aan eetgewoonte is er niet veel veranderd ik eet bijna heel de week gezond.Ook slik ik niet de pil ik weet dat t wel misschien beter is maar ik wil mijn lichaam niet vol stoppen met rommel als het niet nodig is. Wel bedankt voor je reactie dus zal is een x van de week een afspraak maken met de dokter komt wel goed hoop ik! Groetjes Jamira