hoe kan ik veilig bij mij vriendin vingeren want het bloed steeds?

Weet jij het antwoord?

/2500

het lijkt mij handig dat je je nagels dan eens gaat knippen

Nagels knippen is stap een. Stap twee is met je vriendin gaan praten. De kans is groot dat je met grof geweld je vinger in en uit een vagina aan het duwen bent, wat zeker niet altijd de beste manier is. Voor zover je uberhaupt in de vagina moet zijn, zijn de eerste paar cm ruim voldoende, en is beleid en gevoel nodig;

Ik zie veel tips staan over nagels knippen. Maar kijk uit want vlak na het nagels knippen zijn ze nog scherper dan voor het knippen. Knip ze een dag van te voren ofzo en doe het rustig aan. Misschien is een beetje glijmiddel handig

Heel voorzichtig zijn en de nagels knippen en daarna vijlen. Vijlen is namelijk heel belangrijk, zo haal je de scherpe randjes er vanaf. En inderdaad zoals ik net zei heel voorzichtig beginnen. Niet gelijk diep erin maar heel langzaam doen totdat het vochtig is en dan pas heel geleidelijk erin gaan. Als de vagina niet vochtig is is die extra gevoelig. Dus als je vocht op de vagina voelt komt het vanzelf op je vinger en dat vocht dat dan op je vinger zit kan dus weer dienen als glijmiddel.

Het is misschien verstandig om samen een soort van ontdekkingstocht van de vagina te doen. Heel zachtjes kunnen jullie zo samen voelen wat er allemaal in de vagina is. Samen zou je ook moeten ontdekken wanneer je vriendin vochtig genoeg is voor penetratie door vingers, je piemel of een speeltje. Als daar een probleem is, zouden jullie een glijmiddel kunnen gebruiken. Bovendien is het aan te raden een paar dagen rust te houden, het kan zo zijn dat er een klein wondje in de vaginawand is, dat elke keer weer opengaat. Voor de rest gewoon een beetje voorzichtig zijn. Hoe zou je het vinden als iemand erg hard met een vinger in je mondhoek zit te raggen... Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100