Waarom worden zwervers nooit geïnterviewd?

Je kunt wel zeggen
Ja ze willen niet herkend worden.
Stem vervormen?
Zak op 't hoofd?
Mensen zijn toch benieuwd naar 't leven van een zwerver.
Aan 't eind van de interview zou de Zwerver wat vragen aan de Journalist kunnen stellen.
Hoe hij geld kan verdienen.
Of misschien wel een Zwerver met goede gedachten die van zijn Alcoholisme ( als dat woord bestaat ) af wil komen.
Maar danalsnog.
Waarom worden zwervers nooit geïnterviewd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zwervers worden regelmatig geinterviewd voor de daklozenkrant. Ze worden zelfs vaker geinterviewd dan huisvrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geinterviewd voor wat?

Zwervers komen vaak niet in aanmerking omdat de meeste interviews over een bepaald beroep gaan of dingen waar een zwerver niet aan te pas komt.
Dat is niet om ze buiten te sluiten.

Waarom zou je een zwerver interviewen als je wilt weten of iemand tevreden is met zijn pensioen, werk, studie etc? Die komt niet in aanmerking.
Daklozen zijn in de minderheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een interview met een zwerver.
escape
13 jaar geleden
Zwervers worden doorgaans 'daklozen' genoemd. Ze geven de Straatkrant uit. Koop er eens één voor wat aardige interviews met jouw doelgroep, zou ik zeggen.