Ik heb het gevoel alsof mn piemel druppelt. Ik ruik mezelf ook, ruiken andere mij ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.3K
Amadea
13 jaar geleden
Aangezien wij jou niet kunnen ruiken heeft het geen zin om dat hier te vragen. Vraag het aan de personen in jouw omgeving!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een tijd geleden al een soa test gedaan. Er kwam echter niks uit..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha "toen kwam er niets uit" Sorry dat ik even een beetje sceptisch ben hoor maar als jij last van een druiper (gonorroe) hebt was je vanmorgen al langs de huisarts of GGD gegaan.
Het kan natuurlijk ook chlamydia zijn die symptomen lijken erg op elkaar. Maar uh... ik ruik niets dus zal wel meevallen.

Het beste antwoord

De urinebuis is bij een man langer dan bij een vrouw.
Dus als een man na het plassen zijn penis alleen uitschudt, dan zit er nog urine in die lange urinebuis. Grote kans dat er later nog meerdere druppels naar buiten komen.

Dat het gaat ruiken kan komen doordat er na het plassen nog wat urine achterblijft onder je voorhuid. Probeer bij het plassen je voorhuid zover mogelijk terug te schuiven en na het plassen de laatste druppels af te vegen.
Of anderen je ruiken weet ik zo niet, maar je liefje zal er wel last van hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als jij jezelf ruikt, ruiken anderen jou waarschijnlijk ook. Maar vraag het aan mensen die je kunt vertrouwen. Of vraag gewoon in het algemeen, terwijl je vlak bij iemand zit: "Hee, wat ruik ik nu, ruik jij ook wat?".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een druppelende stinkende piemel betekent: Huisarts en een SOA-test! Het lijkt namelijk op een druiper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is waarschijnlijk een prostaat probleem, inderdaad even langs de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk een druiper, komt er wit spul uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook een schimmelinfectie zijn. Die ruikt ook niet lekker en er kan dan een witachtig vocht onder je voorhuid zitten dat nogal stinkt. Je hebt dan ook jeuk, maar met een simpel zalfje van de huisarts dat je op je eikel smeert is het goed te genezen. En goed schoonhouden natuurlijk, niet met zeep maar gewoon met lauw water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook voorvocht zijn, als je erg opgewonden bent komt het vocht er ook uit en blijft het zitten achter je voorhuid...