Goed ventilerend schoeisel, blote voeten en goede hygiëne zijn de beste maatregelen om problemen te voorkomen. Ook het insmeren van de voetzool met een anti-deodorantstift na het wassen, kan helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je voeten regelmatig wassen
geen syntetische sokken dragen maar katoen
mocht je dichte schoenen dragen zijn er geurvreters te koop
en je voeten behandelen met kamferspiritus deze is verkrijgbaar bij apotheek het is niet duur maar wel effectief
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's avonds Insmeren met zinkzalf (apotheek of drogist), sokken aan en tijdens het slapen laten intrekken. Dat een week volhouden en je bent er van af (zeg ik uit ervaring).
13 jaar geleden
weet niet of er aangeboren zweetvoeten zijn ,en daarom misschien,niet opgaan maar ik had in dienstijd zweetvoeten opgelopen in de bekende kicksen ,kreeg de tip na elke thuiskomst en voor het slapen gaan gewoon even de voeten onder de koude kraan te houden ,was er binnen enkele weken echt van af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een crème; Ghen. Je kunt het via internet bestellen.

Google; Ghen.

Mijn zoon had erg veel last van zweetvoeten en deze crème heeft hem zéér goed geholpen.

Je hoeft het niet dagelijks in te smeren een paar keer per week is genoeg. Een douche of het wassen van je voeten heeft geen invloed op de werking van deze crème.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voeten elke avond wassen en geen sokken dragen..

Dus gewoon met blote voeten in je schoenen.

Gr. Ton