Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Goed ventilerend schoeisel, blote voeten en goede hygiëne zijn de beste maatregelen om problemen te voorkomen. Ook het insmeren van de voetzool met een anti-deodorantstift na het wassen, kan helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je voeten regelmatig wassen
geen syntetische sokken dragen maar katoen
mocht je dichte schoenen dragen zijn er geurvreters te koop
en je voeten behandelen met kamferspiritus deze is verkrijgbaar bij apotheek het is niet duur maar wel effectief
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's avonds Insmeren met zinkzalf (apotheek of drogist), sokken aan en tijdens het slapen laten intrekken. Dat een week volhouden en je bent er van af (zeg ik uit ervaring).
(Lees meer...)
13 jaar geleden
weet niet of er aangeboren zweetvoeten zijn ,en daarom misschien,niet opgaan maar ik had in dienstijd zweetvoeten opgelopen in de bekende kicksen ,kreeg de tip na elke thuiskomst en voor het slapen gaan gewoon even de voeten onder de koude kraan te houden ,was er binnen enkele weken echt van af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een crème; Ghen. Je kunt het via internet bestellen.


Google; Ghen.

Mijn zoon had erg veel last van zweetvoeten en deze crème heeft hem zéér goed geholpen.

Je hoeft het niet dagelijks in te smeren een paar keer per week is genoeg. Een douche of het wassen van je voeten heeft geen invloed op de werking van deze crème.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voeten elke avond wassen en geen sokken dragen..

Dus gewoon met blote voeten in je schoenen.

Gr. Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding