nasonex neusspray

ik heb sinds net neusspray gekregen nasonex 2 pufjes in elk neusgat 1 maal daags..omdat de kno arts denkt dat ik egens allergies voor ben ( ben het wel voor noten ma dat eet ik niet )
maar ik heb het net gebruikt en wordt de heel kortademig en benauwd van kan k hem beter ff bellen of komt dat omdat ik het voor het eerst gebruik..
de staat wel in de bijsluiter kortademig komt heel zelden voor wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Onmiddellijk contact opnemen met de arts!

Dit is een middel wat over het algemeen wordt gebruikt ter bestijding van symptomen bij hooikoorts, dit middel dient de klachten te verlichten, niet te verergeren. Dus er niet langer mee rondlopen, direct even bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als u last heeft van de spray kunt u het beste even contact op nemen met de arts of zijn assistente. wellicht is er een goed alternatief.
AlphaLimaSierra