Als je slaapt hoest je dan ook?

ik zou dat graag eens willen weten of je dan ook hoest
misschien doe je dat onbewust?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja hoor als ik verkouden en grieperig ben hoest ik ook in mijn slaap. Mijn man zegt dat ,ik weet er zelf niets van.
Dan zegt hij dat hij er wakker van werd. Ik slaap dan gewoon door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt als een bus+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ik hoor de kinderen ook hoesten 's nachts, terwijl ze niet wakker worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vidn het een heel goed antwoord!!

Andere antwoorden (2)

Jazeker kun je dan ook hoesten. En niet zo'n klein beetje ook!

Ik maak het regelmatig mee dat mijn vriend de hele nacht heeft wakker gelegen van mijn gehoest terwijl ik heerlijk heb geslapen.

Hij maakt me ook wel eens wakker en dwingt me dan om water te drinken. Ik ben me dan nergens van bewust...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is het juist in mijn slaap erger. Ik hoest me kapot. Word er ook regelmatig wakker van. Zodra mijn lichaam tot rust komt, en ik in slaap val, komt de hoestprikkel enorm naar boven. Hoesten in je slaap is heel normaal.