wat moet ik doen bij warmte

#durftevragen.Moet je bij warmte en de zon schijnt in kamer.Je gordijnen dicht doen,ramen dicht doen,zonwering naar beneden of combinatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Gordijnen dicht en ramen dicht bij warmte en zonwering omlaag.
s Avonds wanneer de zon niet meer schijnt en het een beetje afkoelt alles openzetten, kan het een beetje doorwaaien en afkoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En in de ochtend. Moet het dan ook dicht blijven het raam dan

Andere antwoorden (4)

Zonwering naar beneden , of gordijnen sluiten, maar ramen open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De combinatie lijkt mij inderdaad het beste.

Het heeft hier in ieder geval vandaag redelijk gewerkt.

En zodra de zon weg is en het buiten afkoelt... ramen lekker tegen elkaar open zetten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overdag zoveel mogelijk de warmte buitensluiten.Alles dicht en donker.Zodra het afkoelt,alles tegeover elkaar loszetten zodat de frisse lucht erdoor kan waaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat je dicht kunt doen sluiten, zo hou je de warmte het langste buiten.

Toegevoegd na 54 seconden:
Overdag en sávonds als het afgekoelt is de ramen open.