Wat kan de oorzaak zijn van mijn hoofdpijn?

Ik heb regelmatig hoofdpijn in mijn rechter achterhoofd, die overgaat als ik ga liggen en weer opkomt als ik dan weer ga staan of zitten. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan van alles zijn: van bloeddruk of stress tot weet ik wat voor geks. Ofwel, het helpt niet om dat hier te vragen, wij zijn geen dokter en kunnen geen diagnose stellen.
Dus als je het echt wilt weten, maak een afspraak met je huisarts , vraag eventueel een doorverwijzing naar een specialist, maar ga niet googlen. Met de symptomen die je noemt ben je volgens google morgen waarschijnlijk dood (of kaal, dat kan ook)
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of misschien wel kaal EN dood.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik leef nog en ik heb me haar nog... gelukkig maar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal toch maar naar het advies van het hierboven gestelde antwoord luisteren

Andere antwoorden (1)

Drink je genoeg? Krijg je genoeg frisse lucht? Heb je je ogen al eens laten testen? Dit kunnen allemaal factoren zijn van de hoofdpijn die je hebt.