Ga screamo zingen :DD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahaha als ik een + kon geven had ik dat gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het blijkbaar nieet XD ik kan het ook niet 8'D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan pas vanaf niveau 2, dus dat +je krijg je in ieder geval van mij ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie had dat minnetje gedaan? D': @bevarii;; ur sweet 8D
@Mitch001;; ooh ik dacht dat je anders bedoelde. Ik verstond het weer wat anders.. -_-" Is irritant als ik melig, dan vat ik dingen anders op :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aaah nog es een minnetje T_T screamo is wel echt slecht voor je stembanden hoor :'O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zat in level 2 kwam die moderator al mijn vragen verweideren :s

Andere antwoorden (11)

door een uur midden in een weiland héél hard te gaan staan schreeuwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie geeft een min?
dit is gewoon een goed antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja mijn stille aanbidder denk ik maar
GVers opgelet het minspook is weer online!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha,, lmaooo
De combinatie alcohol, rook en hard zingen doet het meestal wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door regelmatig spannende voetbalwedstrijden bij te wonen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stembanden goed over belasten.
Schreeuwen, roken, drinken, meezingen.

Bij iemand op visite gaan met een flinke keelontsteking, er dicht naast gaan zitten en uit hetzelfde glas drinken en dan hopen dat je er ook last van krijgt, de minst leuke optie lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een hele doos sigaren oproken achter elkaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weekendje festivallen. Wie daar niet schor vandaan komt, doet toch echt iets fout.

Oftewel: over een aardig korte periode je stembanden zoveel mogelijk overbelasten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je stembanden te overbelasten. En dat kan door veel te lang veel te hard schreeuwen / zingen, maar ook door een flinke verkoudheid waarbij je je longen min of meer naar buiten hoest.
Gelukkig is de stem meestal met een weekje weer terug waar die hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest voorkomende komt door luchtweginfectie geeft zwelling in de keel ook poliepen kysten en knobbeltjes;stress kan verhoogde spanninggeven op de strottehoofd spieren,en eerder gegeven antwoorden zijn overduidelijk dat weet eigenlijk iedereen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga een weekje op kamp, leer van te voren VEEL songteksten uit je hoofd, en zing op de dans/zing avond (bonte avond oid) superhard mee, op het allerhardst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te gaan grunten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een flinke autorit, met alle ramen open.