Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft het ook een naam, als een heteroseksueel persoon, vooral (of alleen) op homoseksuele personen van het andere geslacht valt?

Dus: een hetero vrouw die vooral op homoseksuele mannen valt, of een hetero man die alleen op homoseksuele vrouwen valt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken wel een naam voor een man die op lesbische vrouwen valt: een lesbische man. Niet verzonnen. Overigens schijnt een lesbische man ook wel op biseksuele vrouwen te vallen.

Met het gevaar over een mij verder onbekende seksualiteit heen te walsen: ik vermoed wel dat het hierbij vaak simpelweg gaat om mannen die het een geil idee vinden dat hun vriendin ook seks met andere vrouwen heeft (gehad). Al zullen er best ook mannen bij zitten die meer in de richting van gender-queer gaan. (Als we dan toch bezig zijn in hokjes...)

De naam voor het tegenovergestelde, een vrouw die op homoseksuele mannen valt, ken ik dan weer niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een foute hetero of een omgekeerde homo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt en naam is daar niet voor, maar dan heb je wel een behoorlijk kansloze smaak.
In de praktijk echter zijn lang niet alle homosexuelen (m/v) aan het uiterlijk te herkennen, dus de kans dat iemand ALLEEN MAAR op dat type valt, lijkt me heel erg klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar is eigenlijk (nog) geen naam voor.
ja je zou het PUUR TOEVAL kunnen noemen zeg maar.
Omdat je als vrouw zijnde misschien wel keer op keer valt voor het zachte en het rustige karakter en het herkenbare in een man wat zij in zich zelf herkend . ( dat tikkeltje vrouwelijke) En dat vind ze dan keer op keer terug in een homo.
En een man die zich continue tot de veel stoerderde vrouw aan getrokken voelt .Ziet dat karakter trekje dan toevallig iedere keer terug bij een lesbienne.( ik noem maar wat)
Dus ik denk dat deze dames en heren ook gewoon blauwlopers genoemd worden , net als hetero sexuelen die lopen ook gewoon een blauwtje in relaties of dates die niets worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding