Zijn de symptomen van een blaasontsteking blijvend tijdens de ziekte of wisselt dat af in ernst?

vanmiddag moest ik plassen en toen brandende het opeens dus ik vroeg me af omdat ik aan een blaasontsteking dacht en ik heb er nu trouwens geen last van maar toch om het zeker te weten zijn de symptomen van een blaasontsteking blijvend tijdens de ziekte of schommelend dat het een keer verdwijnt en daarna opduikt ?

10 maanden geleden
1.3K
tinus1969
10 maanden geleden
Bel morgenochtend de huisarts.
jc54
10 maanden geleden
Hoogstwaarschijnlijk is het geen blaasontsteking. Een branderig gevoel bij het plassen kan ook optreden wanneer de urinebuis of de uitgang daarvan geïrriteerd is, (om wat voor reden dan ook).

Geef als eerste antwoord