Vandaag heeft de huisarts een abces in de lies opengesneden. Na hoeveel dagen zal de ergste pijn over zijn?

Over een aantal dagen ga ik op vakantie. Maar, er valt nog een heleboel te doen! De pijn in mijn lies in momenteel niet te harden. Heeft er iemand ervaring met abcessen, of weet iemand wanneer de ergste pijn voorbij zal zijn? Alvast bedankt! Groet, Anna

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Eens de grootste vuiligheid er uit zou de pijn vlug moeten verminderen(geen drukking meer van binnenuit op de zenuwbanen).Dus op een 2-tal dagen zou dit zeker veel beter moeten zijn.
fremar
11 jaar geleden
Na ongeveer twee dagen.
Je kunt eventueel paracetamol
Nemen
3x dg 1000mg (2tabl)
Tot de pijn weg is.

Eventueel even koelen met een koelpack stilt de pijn goed